Az osztály

És akik még hiányoztak...

Szerenád

Amire büszkék vagyunk

9. osztályos focibajnokság I. helyezés;
Gólyapróba I. helyezés;
Zsolnai Kamilla az Implom J. Helyesírási Verseny iskolai fordulóján II. helyezést ért el és továbbjutott a regionális fordulóba;
Jó tanulóink:
Zsolnai Kamilla
Schröffel Annamária
Kerekes György
Rácz Ákos
Purák Norbert

A 9. osztályok között a legjobb tanulmányi eredményt értük el!

És amire nem

18 tanuló összesen 37 bukást hozott össze!!!

Friss topikok

  • ---sa---: Nagyon jó volt, viszont az étkezési keményítő már nem annyira. Az ízt leszámítva élveztem a játékot. (2010.09.24. 19:08) Paintball-ozni voltunk...
  • Đrifter: joféle diáknap és remélem hogy sokan igyéreznek..:D (2010.04.06. 10:59) Diáknap
  • Đrifter: Only Smile :) (2010.04.06. 10:56) Autókáztunk egy kicsit
  • Nem Tom: A TANULÁS VESZÉLYES: Tanulás--> Tudás--->Hatalom---->Pénz-----Nők----->AIDS (2010.02.08. 07:41) Vicc
  • BOLHA: Szerintem fantasztikus volt, ahogyan előadták a darabot. Tulajdonképpen egy vígjátékot láthattunk ... (2010.01.31. 21:40) Színházban voltunk

Képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mi lesz veled 2010-ben?

2009.11.29. 13:22 | handrea | 7 komment

Írj elképzelt jövődről, terveidről!

A bejegyzés trackback címe:

https://deri9b.blog.hu/api/trackback/id/tr891560642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Đrifter 2009.12.02. 19:11:42

Hát akkor megragadom eme megtisztelő helyzetet hogy énírhatok először az imádott 9/b osztályom blogjára...
Hogy mi lesz velem 2010-ben? Amitcsak tudok feljavítom a lehető legjobbra (jegyeim)...Órán nem szólalok meg mert abból csak baj van és mert nem úgy vettem észre hogy a tanárok kedvence vagyok. Elképzelés a jövőmről? Az vicces...Elképzelés nincs mert az élet nem ugy alakul ahogyan mi szeretnénk. Álmom nincs. Nemakarok gazdaglenni. Egyszerű ember akarok lenni.
Tervek? Érettségi lehetőleg 3 és fél év mulva aztán 5/6-od év és 1-2 szakma. Autószerelő akarok lenni nemnagy terv és nemtulzottan nagy életcél de ez legalább elérhető és aztcsinálom majd amit szeretek.... Kb ennyi

Đrifter 2009.12.02. 19:13:35

Jah aki kritizálni szeretné annak mondom hogy Nagy Ricsi voltam.

BOLHA 2009.12.04. 15:25:48

Kicsit talán furcsán hat majd a bejegyzésem, mivel már egyszer leírtam, csak nem olyan stílusban, ami ide passzol.

Még sosem tettem újévi fogadalmat. Nem is hiszek benne. Elvégre is hogyan szólhatna egyetlen mondatról az egész év? Például megfogadom, hogy megkeresem az igaz szerelmem. Akkor folyamatosan azt kéne lesnem, hogy épp ki jön velem szemben az utcán. Köszönöm, de ebből nem kérek!
Persze az is jelent valamit, hogy éppen ezt a témát hoztam fel. Tinédzser lévén most csak a szerelem meg a fiúk közül jár az eszem. Sosem hittem volna, hogy valaha is érdeklődöm majd ezek iránt.
Most azonban kezdek belekóstolni erősebb érzelmekbe is, mint az egyszerű szimpátia. Még soha nem éreztem, hogy hiányozna az osztályom. Amikor azonban elkezdtem a középiskolát, már az őszi szünetben visszavágytam azokhoz az idegenekhez, akikkel négy évig együtt kell majd tanulnom.
Ezidő alatt bőven lesz időm megismerni közelebbről azokat, akikre kíváncsi vagyok.
Arról fogalmam sincs, érettségi után mit csinálok majd. Valószínűleg maradok még két évig, vagy egyetemre jelentkezek, vagy a kettőt együtt. Igazság szerint nem tudom pontosan, hogyan szokott zajlani ebben a korban a továbbtanulás.
Eddig azt hittem, sok dologhoz értek. De rá kellett döbbennem, hogy minden tantárgyból csak a felszínt karcolgatom, és közel se vagyok azon a szintem, amit hittem. Szerintem, ha komolyan belevetném magam egy témába, elbuknék.
Szerencsére nem ez a legnagyobb problémám, hiszen igazi életcélom nincs, legfeljebb annyi, hogy legyen munkám, családom. Vagyis csak a szokásos. De ez engem nem zavar. Jelenleg mindegy, hogy mit szeretnék elérni, mert még egy pár évig így is, úgy is déris leszek.

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot/hetet/évet/életet (ahogy tetszik) !!!

Kamilla

..:::cHeAtER_HuNtEr:::.. 2009.12.05. 21:49:50

Hát... hol is kezdjem?!

Nekem sincsenek valami tulzottan nagy terveim, mert tudom hogy bebuknám őket, így nem csalódok:P Az osztály nagy részével megvagyok barátkozva, de van egy-két ember akiket ki nem állhatok:D

Elképzeléseim vannak, hogy mit, s hogy szeretnék. Pl. elvégezni a Dérit elsőre és egyszer sem bukni, aztán 2 év szakma, szerintem programozási szakon, egy középfokú nyelvizsga, esetleg egy főiskola (amire igencsak csekély esély van), Aztán mihamarabb kihúzni külföldre, hogy legyen esélyem az életre:D

Szerintem ennyih. Így is többet írtam a kelleténél...^^

akos12488 2010.01.12. 14:11:29

Hello mindenki,
2010be szeretnénk 1 projektett inditani melyben csak
proffeszonális emberek lennének és elsődleges célja bõvíteni a holisztikus projekteket. Célja optimalizálni a vertikális költségérzékeny szegmenst. A projeket célja racionalizálni a stratégiai céloknak megfelelõ optimalizálási koncepciót. Megkísérelünk rávilágítani az autonóm marketing-miómát

Đrifter 2010.01.17. 11:32:35

ugytünik ennek csunyavégelesz meginn.... nagyonjó
örülj Szatmári Szabolcs!
süti beállítások módosítása